Novi Sad
01.08.2012.
07:59 > 12:34
Nacionalna organizacija potrošača Srbije uputiće zahtev Ministarstvu finansija i Narodnoj banci Srbije da se razmotri mogućnost da se sa računa objedinjene naplate, koji postoje u šest gradova, izostavi ponuda osiguranja.
  • Stevan

    15.01.2013 13:02
    Bezobrazluk
    Do sada je uvek bilo ponuda za osiguranje odvojeno...pa ako hoćeš - platiš...a sada su je uveli kao redovnu stavku pa ako nećeš moraš da se maltretiraš,ili da odeš do informatike i odjaviš ili da čekaš pola sata na call centru (lično iskustvo) da bi odjavio...
    Po meni to je bezobrazluk najvišeg nivoa... i da imam (kao što nemam) ne bih im platio ni dinara... Ja gledam račune,jer pazim na svaki dinar...ali ima ljudi koji ne gledaju... još su kao prošli mesec bili uveli neku stavku "održavanje promenljivo" (koju je keva platila jer ne gleda,ja nisam bio tu pa ne znam šta su time podrazumevali) valjda da ljudi ne bi primetili ovo novo delta osiguranje u ovom mesecu...
  • MILOJKO

    02.08.2012 10:20
    mnogo buke niokočega
    Najobičniji Ugovor po pristupu...
    Pa, ko voli nek izvoli...

    U dokolici k'o u dvokolici
  • T rex

    02.08.2012 05:38
    U čemu je problem? Ko hoće da se osigura, plati, ko neće ne mora. Izgleda da se samo bubne po nečijem nalogu.
  • 01.08.2012 22:44
    @Legend
    Niko nije spominjao da se kamata ne obracunava, vec je odluka da se zatezna kamata vise ne obracunava konformnom metodom.

    Izvod iz teksta.

    'Ustavni sud je 12. jula doneo Odluku kojom je utvrđeno da odredbe Zakona o visini stope zatezne kamate u delu koji glasi "primena konformne metode" za obračun zatezne kamate nije u saglasnosti sa Ustavom, i prestaje da važi danom objavljivanja u "Službenom glasniku" Republike Srbije.

    - Odluka je objavljena 27. jula u "Službenom glasniku" broj 73, pa skrećemo pažnju svim javnim i javno komunalnim preduzećima, kao i svim subjektima koji se bave obračunom zatezne kamate, da se konformna metoda više ne primenjuje kao metod obračuna - kaže Jovanović.'
  • 01.08.2012 22:39
    @ Razmislite - naprotiv
    Idemo iz pocetka.

    1. Moram Vas razocarati, nije laz. Mozete proveriti sa firmama isporuciocima komunalnih i ostalih usluga.

    2. Iz ovoga sledi da je gradjanima sve jedno. O tome da li je jedinstveni racunski centar potreban ili ne vise je pitanje firmi isporucioca komunalnih i ostalih usluga, sa stanovista troskova i potrebnih resursa.

    3. U pravu ste, Informatika nema veze sa cenom paradaiza. Vecina onoga sto se nalazi na racunu, pa i cena, je odluka lokalne vlasti, odnosno isporucioca komunalnih i ostalih usluga.

    4. Ne, to znaci da je to slobodna volja i odluka stanara pojedinih zgrada. Nigde ne pise da se naplata mora realizaovati preko racuna objedinjebe naplate.

    5. Svrha 'pamfleta' pojedinih pruzaoca komunalnih usluga je da pruze gradjanima osnovne informacije o radu, nacinu obracuna, placanju, nacinu reklamacije,...

    6. Mene te ponude interesuju. Koristim neke od njih.

    7. Koristila sam i taj nacin osiguranja (sve sto sam napisala bilo je iz iskustva). Da li ste Vi korisnik nekog ugovora?

    8. O tome da li Vam je racun Informatike konfuzan ne bih komentarisala.

    9. Kada sam napisala da je moguce stavke sa racuna selektivno placati (opet govorim iz iskustva) nisam mislila da ce neko da Vam oprosti neplacene stavke. To je samo nacin (u mom slucaju) da zbog nedostatka para platim samo deo racuna.

    I na kraju, u bilo kojoj drzavi (pa i u nasoj) kada su u pitanju racuni ne mozete placati sta hocete. Odnosno mozete, ali cete dobiti tuzbu za neizmireni dug. Pitanja i reklamacije vezane za problem prekomerne potrosnje vode ili neadekvatnog grejanja, mozete uputiti Vodovodu i Toplani na brojeve telefona i na nacin kako je objasnjeno u gore pomenutim 'pamfletima'.
    I da, dobro ste rekli navedene firme bi Vam mozda odobrile popust za redovno placanje. To su mogle da sprovedu i do sada.
  • Anonimus

    01.08.2012 17:51
    talasa li talasa ...
    Da, taj gospodin Papović očigleno ima smisla za talasanje.Talasa li po medijima o svim temama, talasa.Ali stručnost mu je slaba strana.Pominje nekoliko zakona a ne kaže decidirano : zakon taj i taj, član taj i taj.Pa onda neka pokrene zakonske postupke kod NADLEŽNIH organa! A to da Ministarstvo finansija ili Narodna banka "razmotre mogućnost" nije u opisu njihovog delokruga.To je čist amaterizam gospodina Papovića.
    A svrsishodnost postojanja Informatike je ozbiljna tema i toplo je preporučujem Skupštini grada kao nov pristup ove ili one koalicije, sasvim svejedno.
  • Legend

    01.08.2012 17:32
    A stavka 13? Znate li za nju? Pise kamata. Naravno da nemaju pravo na kamatu. Ali APP sistem. Ima dosta racuna, svako ponekad zakasni i eto pocinje da se pise kamata.
    Pametniji ljudi presaviju tabak, tuze i odmah dobiju. Oni cak ni ne pomisljaju da se brane, znaju da nemaju pravo na kamatu. Mislite o tome!
  • IrenaNS

    01.08.2012 17:20
    Prevarant na delu
    Papović je bio sluga Nenada Čanka i od njega je primao pare, sada bi da prevari novosađane sa pričom o osiguranju.

    Ajde neka neko sam skine tu stavku, ali ako izazove požar on treba da nadoknadi svu štetu ne samo sebi i svojoj porodici, već i ostalima u zgradi.
    Onda neka se ovom LSV Papoviću obrati za pomoć.

    Taj ko to uradi morao bi da se optuži za namerno nanošenje štete ukoliko se tako nešto nedaj Bože desi.
  • @ Razmislite

    01.08.2012 15:51
    naprotiv
    1. Gnusna laž a čak i da je tako a nije tako time su ostala preduzeće bespotrebno uskraćena da ne kažem reketirana.
    2. Iz ovoga sledi da ste svakako nepotrebni
    3. Nije nas briga ko odrađuje ako je u redu i to opet nema veze sa informatikom kao što informatika nema veze sa cenom paradajza.
    4. Znači - opet ste nepotrebni
    5. Da, ali takođe vrlo često dobijamo uz račun i pamflete kamarile na vlasti kako su oni bogom dani kao recimo što je bilo od vodovoda i toplane a bilo je i još ako se dobro sećam.
    6. Ko je vas ovlastio da nam dajete bilo kakve ponude, mene te ponude ne interesuju.
    7. Kratko DA! Mislim i čak šta više mislim da bi dobili bolje uslove.
    8. Po ko zna koji put zato nam i ne trebate samo unosite konfuziju.
    9. Ma daj to verovatno ni sam ne veruješ da neko radi, da plaća vodu a ne plaća grejanje, pa tužili ste nas zimus kad smo odbili da plaćamo a nismo imali grejanje.

    I da dodam na kraju, da vas nema ja bi fino plaćao ono što hoću a one koji me kradu ne bi, pa bi onda morali da isteramo koliko ko troši vode i kolika je temperatura u stanovima. Uz to taj deo koji navodno dobijate od JKP-ova za vašu "uslugu" bi možda mi dobili kao popust za redovne platiše. Ja bi recimo sigurno dobio popust od vovovoda i čistoće a sa toplanom bi bio na sudu jer se 3 zime smrzavam na +14 u stanu a plaćam ko da mi dahom zagrevaju prostorije.
  • seljak

    01.08.2012 13:30
    @nop srbije
    NOP Srbije-jos jedna izmisljena organizacija u sluzbi vlasti,sa ciljem zamlacivanja gradjana.

    Ovaj Papovic prodaje gustu maglu vec godinama,
    sve u stilu: "moze da bidne a ne mora da znaci".
  • dule

    01.08.2012 13:22
    @Anonimus - za Mvm
    Ne da delimično nije u pravu nego uopšte nije u pravu. Što bi rekli - nije šija nego vrat. Proviziju plaćaju građani. Samo tehničko rešenje nije ni važno, tj da li JKP informatici isporučuju cene sa provizijom ili ne. Kada ti JKP ne bi bili monopoliosti i kada Informatika ne bi bila monopolista onda bi i mogli pričati o tome da proviziju plaćaju firme, ovako proviziju isključivo plaćaju građani. I to proviziju da ti se zavrti u glavi.
  • 01.08.2012 13:07
    Razmislite
    Dragi sugradjani,
    Davno citam vase komentare i konacno sam resila da i ja pridodam po koju rec razuma.

    Cinjenice

    1. Informatika svoje usluge naplacuje od firmi isporucioca usluga, tj. uglavnom od komunalnih peduzeca, a ne od gradjana.

    2. I da se ukine Informatika gradjani bi placali isti iznos zaracunatih i obracunatih komunalija

    3. Sta mislite koja 'firma' odredjuje cenu i obavezu placanja za stavke: zajednicka struja, cistoca, gradsko zemljiste, ekologija, deratizacija,...?

    4. Razna odrzavanja na racunu spadaju u nadleznost kucnih saveta, jer se na racun postavljaju u skladu sa overenom odlukom kucnog saveta, a koju dostavljaju predsednici kucnih saveta. To je direktan dogovor izmedju kucnog saveta i firme isporucioca usluge odrzavanja.

    5. Povremeno je svaki gradjanin uz racun dobio i obavestenje o ponudi osiguravajucih kuca u kojima je preciziran osnov osiguranja i nacin placanja

    6. Na racunu su evidentirana dva iznosa, pri cemu je osnovni iznos za obracunate komunalije. Drugi je iznos ponuda. Svaki gradjanin, nakon pregleda racuna, ima prava da odluci da li zeli da prihvati ponudu.

    7. Uslov za naplatu premije osiguranja je placena rata osiguranja sadrzana u racunu objedinjene naplate. Zamislite da se direktno dogovorite sa osiguravajucom kucom da placate osiguranje na 12 rata. Da li mislite da bi ste stekli pravo na osiguranu sumu a da niste platili neku ratu?

    8. Na svakom racunu se nalaze sve potrebne informacije istaknute vise ili manje, levo, desno, nekom bojom,... Verujem da ne bih nasla dva coveka koji bi se slozili oko 'najboljeg' izgleda racuna.

    9. Stavke na racunima je moguce placati selektivno na glavnoj blagajni.

    Nikome i nikada nije bilo lako odvojiti novac za racune i sto vreme prolazi sve nam je teze i teze. Ukidanjem Informatike ili ne nasa obaveza njihovog placanje ne prestaje. Moze samo da se desi da se umnoze ovakvi nezadovoljni komentari na vise firmi koje ce obracunavati iste komunalije.
  • 01.08.2012 12:35
    INFORMATIKU RASFORMIRATI
    Informatika je NEPOTREBNA

    racune treba da ispostavi svako JKP svakom svom potrosacu ili korisniku usluga

    Jos i te kako oni iz Informatike zavlace ruku u djep potrosaca, da nije tako, kako bi svi zaposleni pocev od rukovodstva ODLICNO ziveli

    ne mislite valda od prosecne statisticke mesecne zarade da zive, cak ni oni sa najnizom mesecnom zaradom su bolje placeni nego ostali koji rade iim pune djepove
  • 01.08.2012 11:34
    za Mvm
    U pravu ste ali samo delimično. Tako bi zapravo trebalo da bude, ali NIJE. Pouzdano znam da velika većina preduzeća predaje svoja zaduženja Informatici sa uračunatom provizijom (osnovna cena + provizija), koja im se onda "kao" oduzima a u stvari je plaćaju gradjani. Tu izuzimam Toplanu i Vodovod ciju cenu odredjuje grad dok svi ostali svoju cenu predaju sa uračunatom provizijom. Zato nemojte živeti u zabludi da ne plaćate ništa Informatici.
  • 01.08.2012 11:29
    @Anonimus 10:41 • 01.08.2012.
    Pre svega, za račune Elekrtovojvodine se ne naplaćuje poštarina, a ukoliko bi se ukinula Informatika i njihove nametnute stavke, ukoliko bi ostala kominalna preduzeća sklopila ugovor sa PTT o neplaćanju poštarine, to bi za nas bilo mnogo bolje i imali bismo čistiju situaciju.
    Ali...?
  • 01.08.2012 11:22
    RTS lopovluk
    Bilo bi bolje da traze da se RTS skine sa racuna Elektrovojvodine. Hoce pare, a nisu u stanju da posalju racun domacinstvima. Dok ne pocnu da salju racune kao sva normalna preduzeca, zute banke od mene nece videti. Jedino mi je problem sto ne mogu struju da platim unapred kada putujem, jer sve sto preostane, prebaci se na racun RTS-a, pa moram nekoga da molim da mi plati struju. Dokle cemo vise gledati i trpeti ovakve bahatosti, ne znam ni sama...
  • 01.08.2012 11:14
    Komša
    Pre par meseci je bila emisija na TVu gde su istraživali plaćanje osiguranja uz autobuske karte - samo na beogradskoj buskoj stanici, gde je "Dunav" imao exkluzivno pravo osiguranja putnika, a otkriveno je da se i kroz stanišne takse i po obavezi prevoznika plaćalo dvostruko osiguranje... te je svedena računica da je Dunav samo tokom 2011 godine, usled slučajnog dupliranja i neobaveštavanja putnika ubrao 57 miliona dinara.
    Dobar biznis.
    Ovo sa osiguranjem preko Informatike je na nivou RTV pretplate preko struje i to se sve mora zakonski raščistiti.
  • mvm

    01.08.2012 11:12
    @Anonimus - jeste lakše al je skuplje
    Informatika ne uzima nikakvu proviziju od građana za plaćanje računa, ona uzima proviziju od firmi za čiji račun vrši naplatu. Znači, ako vam je npr. stavka voda 2.500,00 din i da odete direktno u Vodovod da je platite biće opet 2.500,00. Apsolutno je netačno da Informatika dotičnom gospodinu uzima provizija od 1.000,00 dinara po računu. Isto tako. što se tiče tog osiguranja koje je i glavna tema, na računu je jasno iskazano da se ne mora plaćati, tj. postoji kao opcija.
    Da me ne shvatite pogrešno, navodim samo činjenice u vezi sa računom ali se isto pitam da li postoji svrha postojanja firme "Informatika".
  • vlada

    01.08.2012 10:59
    osiguranje
    Meni su sami aktivirali osiguranje jer je na mom kontu bilo preplate.
    Inace trajnim nalogom ebankinga placam racun tako da se na kraju godine nakupi preplata za ceo jedan racun.
    Do prosle godine mislim da nisu preplatu iz prethodne uopste prenosili u sledecu vec morate otici kod njih i na salteru platiti razliku nekog racuna i onda vam tu preplatu povezu.
    Inace i tu njihovu plavu racunaljku ne pratim ali iako sam imao pretplatu od prosle godine oni racune u ovoj vode kao dug i bodove ne povecavaju.
    Video nadzor sam online deaktivirao - medjutim oni su mi poslali mail na kom sam morao jos jednom da potvrdim da otkazujem isti, a kad su nam protivzakonito tu uslugu ubacili nisu nas pitali zelimo li je.

    Po pravilu su morali svima da tu uslugu skinu sa racuna a da se na nju potom prijavljuje ko zeli.
  • Lalla

    01.08.2012 10:47
    zloupotreba racuna....
    Kompletan racun je;
    ZLOUPOTREBA!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zakon ne poznaje vezani racun ili objedinjeni racun!!!!!!!!
    Kod ispostavljenog racuna Informatike niste u mogucnosti da ne placate jednu od stavki!!!!!
    Njih se ne tice razlog neplacanja!!!!!!!!!
    Vec se racun prebija!!!!!!..........
    To je suprotno Zakonu!!!!!!!!...
    I tu bi Trzisna inspekcija trebala odavno da je odreagovala po sluzbenoj duznosti!!!!!!!..
    Isto vazi i za racun Elektrovojvodine!!!!!
    Ne smete dinar vise da uplatite za struju;jer oni prebace na racun RTS-a!!!!!!!!!!!!!!
    Isto tako njih ne interesej zasto neko ne placa RTS!!!! i da vrse prinudnu naplatu na takav nacin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........
    Ocekivanje je; da Trzisna inspekcija u oba slucaja odreaguje po sluzbenoj duznosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............
    Druze Tito,skrenusmo sa puta;
    Sad nas je@ i Kurta i Murta!!!!!!!!!!!!!!!!...
  • dj

    01.08.2012 10:35
    nebuloza
    Na racunu imam 4 odrzavanja:
    odrzavanje po ugovoru,odrzavanje stalno,
    odrzavanje promenljivo,odrzavanje liftovi;
    i dve stavke vezane za higijenu: odrzavanje higijene, deratizacija - dezinsekcija. Zasto lepo ne moze 2? Stavke gradsko zemljiste i ekologija su besmisliene. Zasto se te stavke nalaze na racunu kad vec placam godisnji porez na imovinu?
  • 01.08.2012 10:30
    dario
    Ja cu jednostavno sabrati sve te osiguravajuce ponude jer jednostavno nikada nisam dobio nikakvo obavestenje,niti sam potpisao neki ugovor o osiguranju. Ja osiguranje stana vec placam, te cu sve sabrati, oduzeti i toliko im manje platiti na sledecem racunu. Slobodno neka me tuze, vec su jednom izgubili na sudu, u pokusajima da mi dva puta naplate istu uslugu.
    To je moja preporuka i ostalima
  • ArkudakiNS

    01.08.2012 10:19
    Mi smo imali situaciju da smo imali dug koji nam je "omakao" u plaćanju preko e-bank i vikao se mesecima. I kada sam videla da plaćamo neku kamatu a SVE računa plaćamo na vreme skontam da jedan račun nije plaćen. I to piše na računu ALI na desnoj polovini strane, vrlo, vrlo ne primetno. Kada sam ih nazvala da ih pitam zašto na računu Informatike ne napišete CRVENIM slovima da ima duga i da "binka" kada otvorim račun dobijem informaciju da račune mogu da štampaju SAMO u dve/tri boje!!!! Ovako ti ne vidiš jer ne čitaš šta piše mimo staavki, njihov advokat zaradi dobru sumu i svi srećno. Bahati su jaaako su bahati. A predlažem SVIMA da račune plaćaju on-line preko e-banka jer NEMA provizije po računu. Tako da može da bude i 100 računa vi plaćate samo održavanje računa. I uštedite vreme, novac i "otpadanje" po poštama i bankama....i tako...
  • 01.08.2012 09:54
    jeste lakše al je skuplje
    Za onog prijatelja što mu je lakše sa Informatikom:
    Jeste lakše druže al je mnogo skuplje. Na mom računu Informatike koji je oko 12.500 din provizija za usluge Informatike je izmedju 5,9-11,8% u zavisnosti od stavke na računu. Kad upotrebim kalkulator dodjem do cifre od oko 1.000 dinara u proseku. Toliko mene lično košta Informatika svakog meseca. Sve i da svaku stavku na računima plaćamo pojedinačno ne bi došli ni blizu te cifre jer je poštanska usluga za plaćanje računa 35 dinara. Znači i kada bih morao da platim 10 računa mesečno, platio bih 350 din umesto 1000 koliko mi uzima Informatika.
  • 01.08.2012 09:11

    Treba ukinuti ,,Informatiku''. Koliko ih je samo zaposleno tamo na naš račun?
  • -

    01.08.2012 09:01
    -
    dajte aktivisti,
    ovo je lobiranje osiguranja za osiguravajuce kuce. neka vam one pokazu svoju lestvicu osiguranja.

    isto tako lobiraju da ne valja drzavni pio.
    idite u bilo koju od ovih osiguravajucih kuca pa trazite da vam izracunaju pio do vasih 65 g.


    mogli bi naterati sbb da ukine svoje odrzavanje kablova
  • Jo

    01.08.2012 08:54
    Činjenica
    Pre nekih 10-tak dana sam bio tamo.Šta da kažem sjaj i beda holivuda.Sve šljašti jedna gleda slike sa mora na kompu,druga fejsbukuje,treća igra karte,tip se umalo nije polomio sa stolice kad smo ušli jer je čovek bio u poslovnoj pozi sa nogama na stolu.Idi tamo,idi u onu kanc,ne to nije tu to je tamo,šta vas kod mene šalju ja to ne radim,ne radi mi štampač dodjite za neki dan ja ću vam spremiti papire.Izadjem napolje i skontam da su mi uši do zemlje i razmišljam kako je nekom lepo u životu da te celog veka neko drugi hrani i oblači a onda odeš u penziju i pričaš unucima kako si krvavo zaradio penziju
  • kosmonaut

    01.08.2012 08:51
    @Sima
    Dobro kaze Sima. Treba traziti ukidanje Informatike kao firme u potpunosti. Cemu oni sluze kada znamo da preduzeca cije usluge naplacuju nisu retardirana da ne mogu sami da nam posalju racun.
  • 01.08.2012 08:41
    "Kada bi racune za vodu i cistocu poceli samostalno da naplacuju Vodovod i Cistoca (danas imaju kompijutere, kao i Gas i Elektrovojvodina), Informatika bi mogla komotno da prestane da postoji..."

    Pa, nije ti losa ideja, ali tako je nekada bilo. Dobijao si i po desetak raznih racuna pa si na posti svakog meseca placao za svaki taj racun postarinu sto na godisnjem nivou nije malo novaca. Onda se neko setio da tih desetak racuna objedini u jedan racun i onda je narod poceo da placa samo jednu postarinu prilikom placanja racuna. Moze Informatika i da prestane da postoji vec sutra, ali ti i dalje moras da platis sve te racune, ali svaki pojedinacno umesto ovako djuture. Meni kao grasdjaninu nit je bolje nit je losije ako Informatika prestane da postoji. Ja samo znam da svakog meseca kako znam i umem moram da platim vodu, cistocu, grejanje, ciscenje, ciklonizaciju, . . . Ovako sa Informatikom mi je samo lakse jer na postu odem sa njihovim racunom, racunom za struju, za telefon i za kablovsku. Umesto 14 nosim samo 4 racuna.
  • 01.08.2012 08:25
    Prevara gadna
    Tacno je sve sto je navedeno u tekstu. Mnogi, pa i ja, placaju objedinjen racun,misleci da je suma od 138.88 din bezvredna...(1666.56 na godisnjem nivou) ali isto tako ne razmisljamo da su to bacene pare, posto premija od osiguranja ne vazi ukoliko ne platite racun na vreme. Pitam se pitam da li sam jedina koja od jedne plate zivi sa 2 male dece,uz pelene , vlazne maramice, adaptirano mleko ... i ostale NEOPHODNE stvari placam uvek pretposlednji racun. Znaci suma sumarum bacene pare!
  • 01.08.2012 08:19
    Sima
    Pa ugovor je mozda u skladu sa aktima preduzeca, a da li je u skladu sa zakonom?
    Danas je Informatika najatraktivnije javno preduzece i sve stranke se otimaju za nju jer dolazi 40 miliona eura "neophodne investicije" i svi bi da uzmu deo kolaca (da se utale, uzmu procenat, naprave dil)...
    Inace "Informatika" je izmisljena kada jos ni jedno javno preduzece nije imalo racunar, pa je tada i koristilo da se racuni informaticki obradjuju... A danas ovo preduzece parazitira na racun gradjana kao i Parking servis (samo naplacuju postojece parkinge)i sluzi za zaposljavanje podobnih stranackih kadrova. Kada bi racune za vodu i cistocu poceli samostalno da naplacuju Vodovod i Cistoca (danas imaju kompijutere, kao i Gas i Elektrovojvodina), Informatika bi mogla komotno da prestane da postoji...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna